OT: o vycnivani - bylo Re: Schema AZS-215

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Pátek Únor 18 15:35:59 CET 2005

Ja s Vami plne souhlasim, taky se snazim, i kdyz
nekdy to je predhazovani perel svinim, alespon
nebezpecny odpad, venovat technickym sluzbam,
a radsi jsem nikdy nepatral co se s nim pak deje.
i ty petky a skolo, ale je mi z toho pak zle, kdyz
vidim, ze to je v nivec.
Jo to mesto je Semily.On ten problem s odpadem
je u nas o hodne slozitejsi, mesto nema na popelarsky
vuz pro technicke sluzby, ( mimochodem, prestavuji
mestsky urad asi za 70mil puvodne 30mil). Jo a mame
asi necelych 10.000obyvatel to jen tak pro predstavu,
ale to ze chybi kanalizace treba k cisticce, koupaliste,
uz asi 10lete chatra a je nefunkcni, atd atd.....
Ale to tady nema cenu rozmazavat, ja uz jsem se smiril
s tim, ze se spoustou veci nic nenadelam.
Asi se odstehuji na Novy Zeland past ovce, co by mi
chybelo ;-))

Zdenek Aster