OT: o vycnivani - bylo Re: Schema AZS-215

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Únor 18 15:02:42 CET 2005

> Od: "Zdenek Aster" <zdenek.aster@seznam.cz>
>
> Je to tri mesice, na skladku jsem je nesledoval, ale videl jsem
> tu michanici, kdyz to sesypou, myslite, ze zase nekdo z toho
> vybere sklo,papir, a pet lahve, ja o tom s uspechem pochybuji,
> kdyz clovek zacne rvat na meste tak mu reknou ze to neni jeho
> starost. Ja se snazim, ale moc me to pak nebavi, kdyz vidim
> jak to dopada.

Jeste se zeptam: z ktereho mesta jste?

A jinak - nevim jak to s tridenim odpadu probiha u nas (v Koline), ja osobne aspon sklo a plasty davat tam kam patri, polystyreny s obalu od pracky a lednice jsem taky nacpal do zlutyho kontejneru (je na nem napsany, ze to tam patri). Ale rikam si - i kdyby to ty popelari vozili na skladku, tak ja jsem svuj dil odpovednosti prijal, ja jsem ty PET lahve nahazel do kontejneru na plasty. Co s tim udela mesto, stat nebo jina instituce, to uz je vec jina, kterou nemam tak docela moznost ovlivnit.
Da se to tak trochu prirovnat jeste k jedny veci: je u nas vysoka kriminalita, lidi hodne kradou (a pachaji dalsi veci...), kdyz ja nebudu krast, snizim tim nepatrne kriminalitu (reknete, ze nemam pravdu ;-)), ale jestli nebudou krast i ostatni - to nemuzu ovlivnit. Kazdopadne rict si "vsichni kradou, tak proc ja bych nemel"...? Vim ze to neni totez jako s tridenim odpadu, ale spolecne je to, ze kazdy musi zacit u sebe.

Pan Aster se aspon snazil si stezovat ne mestskym uradu (i kdyz to nebylo nic platny), za coz ma bod navic ;-)

Kdyzbyste videli, jak nekdo napriklad krade auto, taky byste asi brnkli na policii (jesi se tem soumenu bude chtit prijet je dalsi vec... ale hadam, ze to _je_ jejich starost, nakonec IMHO trideni odpadu je starost mesta, dyk jim snad platite/platime za odvoz odpadu...).

P.K.