Pomuze nekdo s dekodovanim

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pátek Únor 18 14:44:44 CET 2005

Muzu to tak zkusit - problem je ze si nejak nejsem schopen uvedomit co ten
prijimac a ta zvukovka s tim signalem udela - tim myslim amplitudu a jeji
polaritu. Mel jsem za to, ze tyhle levne moduly klicuji jen ON-OFF a tedy by
tam mel byt bud signal do plusu a v mezere sum, ale je mozne ze to s tim
udela ta kapacitni vazba na vstupu zvukovky.

Bohuzel pametovy osciloskop nemam a klasickej je mi nanic.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.