OT: o vycnivani - bylo Re: Schema AZS-215

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Únor 18 13:47:52 CET 2005

Dne pátek, 18. února 2005 12:48 Zdenek Aster napsal(a):
> Proc se ptate na trideny odpad? Taky jste videl jak prijede
> nakladak s velkou vanou veme nadobu se sklem vysype ji
> na korbu, to same udela s papirem a pet lahvemi, vse se
> krasne promicha a odveze na skladu, od te doby odmitam
> tridit odpad. Je to tak vsude kdyz uz se to nakouslo?

Ano, bohuzel, taky tu jezdi jen jeden obycejny popelarak a sype dovnitr
vsechny "vytridene" kontejnery. Zepry to je uvnitr oddelene (to kdyz jsem se
ptal starosty) - hahaha, nedovedu si to technicky dost dobre predstavit.
Hlavne ale, ze obec dostava do rozpoctu penize za trideny odpad! A cim vic se
toho vytridi, tim vic dostanou (to auto ten kontejner vazi plny/prazdny).
Zkusime tam hazet bordel ze zahradky, obec bude mit vic penez :o)

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux