Pomuze nekdo s dekodovanim

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Pátek Únor 18 11:12:31 CET 2005

Na tu synchronizaci by stacil prvni 0 start bit a asi na konci bude
jeden 1 stop bit, takze: na zacatku nekolik 1 na nahozeni prijimace
prvni 0 start bit
32 datovych bitu
1 stop bit.

Zatim v tom vzorku vychazeji kratke pulzy do paru, takze bych to
tipoval na tu MFM modulaci - 0 dluhy pulz, 1 dvojice kratkych.

Danhard

--
Levnější internet v pracovní dny již od 18:00 hod.
Surfujte s VOLNÝ!