OT:Pamatujete

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Únor 18 10:42:08 CET 2005

doteraz sa snazim dojst na to, ako ta firma funguje :-) Ale mam pocit,
ze je to prisna hierarchicka struktura smerom na vychod. T.j. nie je
jeden sklad a odtial distribuuju na pobocky, ale jeden centralny sklad v
prahe, odtial to ide neviem kam, odtial do skalice, odtial do bratislavy
velkoskladu, odtial na malopredajnu. Kazdy si pribali svojich x%.
Nerozumiem tomu, zda sa mi to neefektivne a nakoniec uz to neriesim pac
tam uz nenakupujem.
b.