OT:Pamatujete

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Únor 18 10:37:20 CET 2005

> Od: Miroslav Kucharik peakpeak@pobox.sk

> No a este perlicka c. 2.
>
> Cenovy rozdiel medzi GM v Blave a v Skalici je asi 10%.
> Rovnaka firma, rovnaky velkoobchod a rozne ceny.
> Ceny su porovnane vo velkoohchodoch.
>
> Miro

O "rovnakosti" ruznych pobocek jedne firmy si nedelam iluze - kupoval jsem neco v Autocontu ve vyprodeji, jednou v Prazske a jednou v Ostravske pobocce, platil jsem pokazde predem, z Prahy mi to poslali postou jako bezny balik (51Kc postovne), ktery jsem si vyzvedl na poste, z Ostravy prepravni sluzbou (dopravne 90Kc), o poslani postou nechteli slyset.

Jo a tady v Koline je taky Autocont a kdyz jsem se ptal jesi by neslo to zbozi poslat nejak prilezitostne az by treba neco posilali z Prahy do Kolina, tak to taky neslo (resp. slo, ale stejne bych platil dopravu...).

P.K.

p.s. mam pocit, ze jsem tuhle historku uz vypravel, akorat nevim jiste, jestli i v HWnews, tak jesi se opakuju, tak sory.