OT:Pamatujete

Zdenek zdej@atlas.cz
Pátek Únor 18 10:32:08 CET 2005

Presne tak.
V Praze jsem jako student prestupoval na Hlavnim nadrazi a mel jsem
casem "vychytane" kolecko, ktere jsem stihnul obehnout. Tusim dve
prodejny v Dlouhe, neco v Martinske atd.
Nekdy jsem mel pocit, ze prodavac odpovida "nemame" moc casto, tak jsem
se rafinovane ptal alespon na cenu, cimz jsem ho donutil dojit k regalu
a vzit suplicek do ruky. Kdyz to obcas zachrastilo, tak zjistil, ze
"maji" a mel jsem vyhrano.
Kdyz jsem si odnasel 10% soucastek, tak jsem mel radost cely vikend.

Zdenek