OT:Pamatujete

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Únor 18 09:55:12 CET 2005

Zdravim,
ja kdyz jsem shanel soucastky, tak jsem mel v Praze takove kolecko. Zacal
jsem na Vaclavaku v prodejne Diamant. pak odbocka do Jindrisske, kde byl
bazar a tam se daly koupit osazene desky se zajimavymi soucastkami. Hned
vedle zase prosle fotopapiry a to i specialni. Pak bazar v Truhlarske, take
velmi zajimave. Pak do Dlouhe ulice, kde byla take zajimava prodejna Tesly.
Pak pres staromak do Martinske ulice - vyprodej Tesla. Za rohem byla take
nejaka prodejnicka. Do Jungmannovy pro cizojazycnou literaturu. Pak
Vaclavska pasaz - vyprodej, jak je dnes Compo, ale nize. No a pak jeste do
Zitne do radioamatera a nekdy jeste do Budecske - prodejna Svazarmu ???.
Domu jsem prisel utahanej jako pes, ale vetsinou jsem sehnal, co jsem
potreboval. Nekde mely trvale odpory velkych hodnot, jinde zase malych.
Infra diody a spec. obvody v Dlouhe, ruske a vychodonemecke CMOS obvody v
Diamantu atd.
Kde jsme na to tehdy brali cas ???
Jindra Polivka
jpolivka@vol.cz

Ale je taky potreba rict, ze casem se to lepsilo a hlavne si pro uplne bezne
soucastky mohl clovek zajit do temer kazde elektry :-)), cimz ale v zadnem
pripade nechci rict, ze bych touzil po navratu tech casu.

S pozdravem JK