OT: o vycnivani - bylo Re: Schema AZS-215

Snail Instruments snail@iol.cz
Pátek Únor 18 09:51:56 CET 2005

Ale docela vazne - koho volit? Mate nejaky konkretni doporuceni, jak
zlepsit fungovani statu?

Podivejme se na zapad, tam funguje parlamentni demokracie mnohem dyl, a je
to kazdou chvili nejakej financni skandal, podvody, nelegalni obohacovani,
je toho tolik, ze uz jsme si na to zvykli, ze nam to ani neprijde
neobvykly. Jakmile se nekdo dostane do vysoky politiky, ma spoustu
moznosti, jak se obohatit, ovlada veliky penize at uz primo nebo neprimo.
Malokdo odola, a ti co by i odolali, o ne se zase postaraji ostatni, kazdy
na nekoho neco vi - prece nam tady nebude kazit zabehly poradky...

J. Hanzal