OT:Pamatujete

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Únor 18 09:03:48 CET 2005

Daniel Valuch wrote:
> no to byva hodinova fronta aj v GM v bratislave. Kym tych 5 ludi
> predomnou obsluzia, to da zabrat :-))))

Nefrfli, zaloz konkurenciu.
Nechcem sa ich zastavat, ale za posledne 3 roky som tam bol 2x a nikdy
som tam nestretol viac nez 2 ludi, navyse som raz ako bonus dostal
zadarmo blikajucu LEDku pre syna :-)

Faktom vsak je, ze vela ludi nevie presne co chce.

wek

PS. Ja som kupoval u nas v Lucenci v obycajnom elektre bez radu aj tu
MDA2020 - pisal sa rok 1986+-. Nevravim ze mali vsetko, ale neskor ked
som sa dostal do BA, bol som - po vystati radu - neprijemne prekvapeny.