OT:Pamatujete

Petr Lupinek plupinek@synthesia.cz
Pátek Únor 18 07:23:06 CET 2005

My jsme meli v Pardubicich TESLU docela dobre zasobenou, a prodavacky
docela presne vedely, co prodavaji a dokonce dokazaly poradit pri pohledu
do schematu. A pamatuju fronty pres sto lidi, kdyz prisly MA1458.  Ty se
staly se oblibenymi v roce 1993, kdyz vysel ZETAWATT 1420 - jeste ho mam
nekde ve sklepe. Pak jsem dalsi rok shanel MDA2020, nebo jak se jmenovala
ta hruza s tim plastovym drzakem chladice, nakonec to zachranily dodavky
A2030? od soudruhu z NDR.

A kdyz jsem si dovezl z NDR pet kusu B555 za osm marek (x3 Kcs ....) , to
bylo radosti.

S pozdravem

Ing. Petr Lupínek
datové komunikacní systémy