OT:Pamatujete

Honza jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Únor 17 20:55:52 CET 2005

Taky si pamatuju, kdyz jsem stavel "stereo" 2x 10 W se 4x MBA810
(mustek) Tenkrat stal jeden 210 Kc , a v zesilovaci mi spatne sedela
zenerka v desce - blbe utazena maticka zespodu. Stabilizovany zdroj
razem nestabilizoval, na vystupu bylo najednou moc a vsechny 4 IO "odesly"
Tenkrat jsem si vydelal na brigade 1000 kc za mesic driny u stavebniho
podniku!