OT:Pamatujete

Horký Aleš HorkyA@penam.cz
Čtvrtek Únor 17 18:38:38 CET 2005

Je zajimavy, ze priloha neprosla a ma pri tom pouze 5kB.
Tady tedy je znovu

-----Original Message-----
From: Jirka [mailto:zaloha@volny.cz]
Sent: Thursday, February 17, 2005 6:36 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT:Pamatujete

Horký Aleš napsal(a):

> Nejdříve omluva za prilohu ale to je to hlavni. Kdo si jeste pamatuje
>
> puvodni LQ100 (v priloze) - prvni LED která se dala u nas koupit.
>
> Stavala pres 30Kcs a moje kapesny byvalo 50Kcs na tyden.
>
> Nedalo mi to a musel jsem si ji tento tyden koupit.

V priloze nic neni:-) Pamatujete nicmene malo, ja pamatuju na okamzik,
kdy se objevila tusim na DNT Tesla VUST (Dny nove techniky...) a pak
kdyz se nejakym omylem objevila i v xefte, tak stala ne 30, ale nejakych
70,- tvrdych bolsevickych korun.

Jinak to byla zoufalost provedenim, ucinnosti i svetelnym projevem a
nechapu pana Lukeshe, ze ji tady tusim dnes v nejakem prispevku obdivoval...

Mam na mysli skutecne onu prvni na spodku z pouzdra od transistoru rady
KC... apod.

--
Jirka