Re: Ctecka karet ve fome diskety 3,5"

hwm-land@xmail.cz hwm-land@xmail.cz
Čtvrtek Únor 17 16:07:03 CET 2005

From:	<Ivax2003@chatrix.com>
To:	a2000a@xko.cz
Date:	Sun, 08 Jun 2003 07:57:41 +0100

Berte to bez zaruky, ale tak na 99% by to melo platit:)
-jak rikate, baterka, elektornika, protejsek k hlave
-protejsek je umisten v miste stopy 0
-z motorku tak maximalne synchro impuls (v 5.25 byla fotonka a dira v diskete, u 3.5 je to tusim od motoru)
-ve stope 0 sektoru 0 je geometrie diskety. No tak tam bude napsane priserne velky pocet sektoru ve stope 0 a nemusi se resit posuny hlavicky
-to jake diskety se davaj do mechaniky je jedno - jak jsem psal - geometrie je v sektoru 0
-jaky souborovy system se pouziva je v sektoru 0. Takova 1.44MB tusim jede dokonce na FAT16. Ale uz jsem videl disketu sformatovanou na NTFS (specialnim programem. je to nesmysl, byla to jen demonstrace).
Marek