indikace vodice v zemi

Jan Kral kral@fortech.cz
Čtvrtek Únor 17 16:18:54 CET 2005

Onehda jsem vrtal diru do zdi a povedlo se mi trefit plastovou trubku pod omitkou i bez hledacky :-))

Ale jak tazatel pise, to neni jeho potreba, on potrebuje vedet vzdalenost od toho vodice a to uz od 2-3 m.
Vsechny pasivni detektory jen rikaji, ze tam je a podle intenzity se da velice hrube odhadnout jak daleko.

JK