blikato

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Únor 17 13:56:47 CET 2005

On Thu, 17 Feb 2005, Jaroslav Lukesh wrote:

> Napeti, kdy se "prorazi" diak je kolem 30V, oné tranzistory ale mají průraz 3x
> min. Takze ta ledka z diaku dostane pomerne peknou slehu

Nedavno jsem tu resil problem s diakem. Pri napeti cca 30V se sepnul
ovsem napeti po sepnuti bylo cca 26V takze impuls pouze 4V. Zil jsem
v domeni ze diak by mel spinat cca 30V->3V .

A bylo mi receno ze jsou ruzne typy diaku (3 vrstvy a 5ti vrtsvy)
a podle toho se pak chovaji. No vypada to tak, ze se spis da koupit
ten 3vrstvy ktery spina takhle blbe....