prevodnik sinusovka obdelnik 80MHz

Petop petop@stonline.sk
Čtvrtek Únor 17 08:52:01 CET 2005

Zdravim.
Priatelia , obdlznik 20MHz ci 80MHz, nenameriate osciloskopom 20 MHz....:-))
To je zakladna chyba....pozriet sa na signal osciloskopom a vyvodzovat
zavery....
Ak bys te chcel naozaj vediet aky je to signal osciloskop musi mat sirku
pasma minimalne 10x vacsiu ako merany signal....
Ved obdlznik ci pila a sklada z harmonickych frekvencii....
Takze ak napisu ze je to TTL vystup tak tam naozaj TTL je, taktiez ak z
niecoho ide 80MHz  pravouhly signal tak aj ide....
Ak to chcete zistit zozente si 500MHz Tektronix, ci nieco podobne....
S pozdravom
Petop

Jakym osciloskopem merite ten 80MHz sinus a jakou ma amplitudu ?