Prepinac

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Středa Únor 16 17:52:19 CET 2005

On Wednesday 16 February 2005 16:56, Pavel Glajc wrote:
> Jihlavskou DILku 8 spřáhnout a přerovnat.
Tu teda asi nechci, ja nak nad nejakou takovou podobnou variantou jsem
uvazoval, ale moc se mi to nelibi.
Potrebuju tim prepinacem prekrizit dva pary (zamenit/nezamenit) moznosti je
vic , vcetne pouziti dvou dvoupolohovych dvoupolovych prepinacu, ale precejen
bych radsi sehnal jeden ctyrpolovy.
Jakub Ladman