Dialkovy resetovac

Radek Kasal radekkasal@centrum.cz
Středa Únor 16 11:21:09 CET 2005

Jak to vypadá na výstupu zařízení v případě zamrznutí? Předpokládal bych, že výstup přejde do nějaké úrovně a tam zustane. Pak by šlo detekovat zda probíhá komunikace (změna signálu), pokud změna ustane tak vyvolat alarm nebo resetovat. Spíš bych se klonil k tomu resetovat automaticky, neb neni signál tak výpadek nikomu nevadí, nebo zamrzlo a výpadek už všichni stejně mají. Změřte jak dlouho trvá nedostupnost v prípadě vyvolaného resetu.

Radek