Dialkovy resetovac

Jozef Racek Jozef.Racek@unit.sk
Středa Únor 16 10:43:47 CET 2005

Pevna linka tam nie je, ale napadlo ma, ze je tam pristup ethernetom.
Problem je, ze ket to spadne, tak pristup ethernetom je tiez v ...
(nedostupny)

Rieseniu s pravidelnym resetovanim by som sa rad vyhol, kedze cez to bezi
komunikacia dost hutne a kazdy reset znamena sprsku telefonatov na
dispecing...

Ak by to neodpovedalo na pingy ( mozno napr aj na nastavitelny ping
zariadenia, ktore je niekde
v sieti za tym ) by vyvolalo cieleny reset.

Teda nova cesta  MCU + ethernet + IP stack  ?
+ vyzera najschodnejsia cesta
+ reset vyvolany skutocnym vypadkom
+ autonomne
- nemam s tym skusenosti - ( programovanie s ethernetom)

Dodo