Dialkovy resetovac

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Středa Únor 16 10:32:26 CET 2005

Pokud by zarizeni neopovidalo na ping, mel bych jednoduche reseni: modul s
Ethernetem a relatkem, ktery by pingoval a v pripade neuspechu zresetoval.
Takovou vec mame prakticky hotovou (je hlidana vlastnim watchdogem :-)).

S pozdravem
Pavel Poucha

From: "Jozef Racek" <Jozef.Racek@unit.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 16, 2005 10:18 AM
Subject: Re: Dialkovy resetovac

Nie,  zvonku sa tvari uplne rovnako LED svietia tak, ako ked zije, aj
ked je mrtve.
LED napajania svieti,
komunikacne LED poblikavaju.

Ma ale LAN TP port, neviem, ci ked je mrtve, prestane napr. odpovedat na
ping - to musim vyskusat...
Odber som tiez nezkusal -> vyskusam.
Je to komunikacne zariadenie, ktore nema v sebe vysielac, takze velke
zmeny odberu nepredpokladam.

To zariadenie by som prirovnal k routeru ... ked prestane zit, prestane
routovat - pohladom sa to neda rozoznat.
Akoby jeho FW nejako zblbol a nerobi to, co ma, ale watchdog si resetuje
spolahlivo ;-(((

Seriovu linku to nema.

Dodo