Fotocuprex z GME.

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Středa Únor 16 09:55:14 CET 2005

Zdravim.

Vcera jsem kupoval desky z nanesenou fotocitlivou vrstvou v GME. Tentokrate
vypadaly desky, tedy jejich obaly, katastrofalne. Orvane rohy a dalo opravdu
dost prace si vybrat 5ks neposkozenych (nebo alespon co nejmene poskozenych
ohledne obalu) desek pozadovaneho rozmeru. Pokud nekdo takove desky uz
koupil drive, ani bych se nedivil problemum.

Proste si davejte pozor pri koupi fotocuprexu v GME a pokud dostanete desku
s orvanym obalem, viditelnymi promacknutimi obalu, tedy s nejakymi pichanci
ci skrabanci, nevahejte si rict o jiny kus. Mozna proto nemam s temito
deskami problemy, protoze v GME vzdy radne desky prohlizim a pripadne
pozadam, ze si neposkozene sam vyberu - jeste mi to nikdy prodavac neodmitl.
Sice to vypada, jako kdyz se cunik (tedy ja) ryje v zaludech, ale fakt to za
to stoji si vybrat neposkozene kusy.

--
Jiri Bezstarosti