misto Log.An. bezkontaktni spinac - Karta Kouwell 220N

Radek Kasal radekkasal@centrum.cz
Středa Únor 16 09:06:56 CET 2005

Vyrobce hrdě tvrdil, že jsou podporované všechny mody (SPP/EPP/ECP). Aplikace umožnuje přiřadit LPT1, LPT2 i LPT3. Dokonce jsem si hrál na úrovni WinXP tak, že LPT1 byl port od Kouwela a matherboardový byl LPT2. Nepomohlo to. Že by aplikace volala přímo adresy se mi nezdá, když umožní přiřazovat různé porty.
Tak jsem si to vyhodnotil jako že ovladače to neumí a nebo já to neumím nastavit.

Máte nějakou aplikaci na ovládání portu na kartě a můžete ji poskytnout. Třeba něco na způsob nahod piny, přečti stav na portu ...

Dík
Radek