Bezdotykove snimani teploty

Pavel Rotter PavelRotter@newte.cz
Středa Únor 16 07:19:38 CET 2005

Dobrý den,

kompaktní IR teploměry (pr. 18x70) vyrábí CALEX za cca 7000,--

S pozdravem

Pavel Rotter

NEWTE spol. s r. o.
Jateční 847
415 01 TEPLICE

tel.: 417 536 531
fax:  417 577 865
eMail: PavelRotter@newte.cz
http://www.newte.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Pavel
Sent: Tuesday, February 15, 2005 6:16 PM
To: HW-news
Subject: Re: Bezdotykove snimani teploty

Nejake snimace pro infracervene bezkontakni snimani teploty mi kdysi
nabizel zastupce firmy Omnitron, jednalo se o soucastky resp. moduly s
nejakym vystupem pro dalsi zpracovani, nikoliv hotovy bazmek s
displayem. Byla to ale jen okrajova informace takze moc podrobnosti
nemam, a ani cenu mi nebyl schopen rici z hlavy.

> Nevim, jsem v te oblasti naprosty laik, ale to mohou mezi krouzky loziska
> vzniknout tak propastne teplotni rozdily, ze je treba se zabyvat zvlast

Kdyz neco selze a zacne jeden z krouzku prokluzovat vuci pevne casti to
by jste videl co to dokaze udelat. Nevidel jsem to v akci ale az po akci
a na vsech castech byla videt rozdilna deformace.

Pavel