Jak na VN prepinani?

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Úterý Únor 15 23:33:08 CET 2005

At 23:24 15.2.2005 +0100, pagass<zavinac>kve.cz wrote:

>50 takovychto tranzistoru paralelne = svod min.2,5mA

Hmm, na tom neco bude...

>Rozumim-li Vam dobre, jde o zarizeni (kabel) kde 49 pinu bude pres
>snimaci rezistor uzemneno a padesaty pripojen k +1000V ?

Tak nejak, akorat nebude snimaci odpor, to si resi ten VN zdroj. Takze ja
tech 49 pinu stahnu navrdo na zem a do jednoho volneho vystrelim ty
kilovolty a budu cekat co se stane ;-) Kdyz proud nebude, je to OK, kdyz
bude, tak je to spatne. To je ale jen polovina testu. Dalsi cast bude mereni
toho, co ma byt spojene. Takze zdroj prepnu nekde na 30V (to by mel umet) na
jedne strane toho mereneho bloku to cele uzemnim a na druhe strane do toho
budu pin po pinu poustet to napeti a merit proud.
Prijde mi to jako nejjednodussi merici metoda, ale je mozne, ze by to cele
mohlo jit merit i jinak...

>Obavam se ze 50 rele to vyhraje.

Pokud rele stoji 4 EUR tak asi jo.

>P.S. Kolik casu je na jeden test?

Bude tolik casu, kolik je potreba, kdyztak se tech testeru vyrobi vic ;->
S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz