Jak na VN prepinani?

pagass<zavinac>kve.cz pagass@kve.cz
Úterý Únor 15 23:24:57 CET 2005

> tranzistory pouzit nepojdu? neviem ako bipolarne, ale minimalne IGBTcka
> sa robia bezne na 2.5 alebo 3.3kV. Ja som pred 2 rokmi kupoval 2.5kV/par
> A tranzistory na rovnaky ucel (stali tusim 15 eur), akurat ich bolo 50 v
> serii :-) Pozri http://www.ixys.com/
> balu
*---------------------------------------------------------------------------
------------------------

IXGH 24N170
ICES  VCE = 0.8 . VCES TJ = 25°C 50?A
                      VGE = 0 V TJ = 125°C 500 ?A
50 takovychto tranzistoru paralelne = svod min.2,5mA

> Potrebuju +VN sepnout do testovaneho konektoroveho bloku, kde ostatni
vyvody
> budou sepnute k zemi. Pokud bude nekde zkrat, naroste proud (to umi
> vyhodnotit primo ten VN zdroj) a je to spatne. Takze potrebuju umet
sepnout
> VN do testovaneho bloku a ostatni vyvody musim spinat k zemi. Takze by to
> znamenalo 100x relatko :-( Netusite kolik priblizne stoji to VN rele?

Rozumim-li Vam dobre, jde o zarizeni (kabel) kde 49 pinu bude pres
snimaci rezistor uzemneno a padesaty pripojen k +1000V ?
Obavam se ze 50 rele to vyhraje.
Ota

P.S. Kolik casu je na jeden test?