misto Log.An. bezkontaktni spinac - Karta Kouwell 220N

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Úterý Únor 15 22:27:49 CET 2005

Aleši, nebo někdo jiný.
Rozchodili jste KOUWELL 220N kartu tak, že se chovala podobně jako LPT
jenž je na motherboardu? Jako výstupní LPT pro tiskárnu je to OK, ale
pro vstup se mi chová prapodivně. Třeba skener a programátor procesoru
na paralelní port na ni nechtějí chodit. Rozchozoval jsem to před rokem
a půl, zde v konferenci, u prodejce, u dovozce do CR, u Kouwellu a
dostal se na výrobce čipu. Výsledek byl nulový, jen spousta ovladačů.

Pokud máte funkční driver, tak bych byl za něj rád.

Radek

On
> [...]
chipu.

> A jeste jednu nakonec. Ac si stojim za tim, ze ten muj LPT radic
vydrzi
> primou kobinaci s RS232, nedoporucuju to ani zkouset. Pokud to
zkusite, za
> skody nerucim :)
>
> Ales
>

> PS: doporučuji přečíst http://www.hw.cz/constrc/loganq/logan.html a
> opravdu
> mezi LPT a toho švába dát 560R.
> Na Lpt není proudové omezení, ale nějakých 10mA by to mělo vydržet...
ale