Bezdotykove snimani teploty

Snail Instruments snail@iol.cz
Úterý Únor 15 15:11:28 CET 2005

Je to elektromotor pro lokomotivu, ale zatim ani nevim, jak vypada, pojedu
se na nej podivat ve ctvrtek. Musi se merit oba krouzky, teplotni spad na
lozisku ma zrejme zasadni vliv na opotrebeni. Teplomer ve stylu 'co se
pritiskne na celo' asi nebude to prave. Na vselijake bezdratove prenosy
bych moc nesplehal, do motoru tece asi 1kA (leda ze by se merilo za kratke
zastavky). Prave ten 'thermopile' mi prijde jako nejschudnejsi reseni, ted
jak to udelat, aby to zbytecne moc nestalo. A bude to jenom kusovka na
mereni ve vyvoji, ne pro masove nasazeni.

J. Hanzal