fotodesky

Rt jr@siliconbrain.biz
Úterý Únor 15 13:20:18 CET 2005

Problemy s vulemi. Pri frezovani plastu, laminatu a lehkych kovu
vznikaji sily, ktere tyhle stolky a stojany uz nedokazou zachytit.
Nekolik let jsem se zlobil se stolem KT150. Ne ze by vubec nefungoval,
ale napriklad se musela kazda osa, se kterou se prave nepohybovalo
napevno dotahnout stavecimi srouby, jinak freza po materialu "skakala"
povrch se musel dopilovat.
Oni to nijak neprezentuji, ale zrovna tento stul je podle dodavaneho
prislusenstvi i prirucky urcen spise k opracovani dreva. Tam nejsou
rezne sily tak velike a funguje skvele.
Ovsem stojan na vrtacku s hloubkovym mikroposuvem a frezovaci motor byly
skvele. Byly, protoze v roce 2002 neprezily povoden :-((.
--
Rt