OT: lokalizacia, was: Formaty obrazkov, was: Schema AZS-215

Pavel pavel_t@centrum.cz
Úterý Únor 15 12:27:41 CET 2005

> Tak som si nainstaloval to Inkscape a ono to na mna hovori po slovensky.
> Ja tomu prosim pekne nerozumiem. Ja hladam File/Open a nie nejake

No ja sice rad lokalizovane programy ale zastavam nazor, ze jsou veci
ktery by se nemeli prekladat a nekdy je opravdu lepsi mit program cely v
anglictine.

Velmi se mi libila lokalizace jednoho CAD programu, kdy si prekladatel
dal tu praci a vsechny polozky v menu sice prelozil ale zaroven za
vyrazy nechal v zavorkach i jejich original. Toto si mi velmi libilo a
kdyby to tak delali vsichni...

> Neznasam soft, ktory za mna rozhoduje...

Nejste sam, a nejen v pripade softu.

Pavel