fotodesky

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Úterý Únor 15 12:06:09 CET 2005

Jake k tomu jsou pribaleny kotouce ?

Uvazuji o necem takovem, ale cena mi nepripada zrovna lidova, tedy pokud k
tomu je jen jeden kotouc.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Horký Aleš
Sent: Tuesday, February 15, 2005 11:44 AM
To: HW-news
Subject: RE: fotodesky

Horký Aleš
PENAM spol. s r.o.
Cejl 38, 602 00 Brno
Tel. +420 545 518 332
Mob. +420 606 447 823
Ano KS230.
Pouzivam kotouc kterej byl ve vybave pilky.
Ma (mel) relativne velke zuby a pokud zacina byt tupy, preliznu ho jemne
(celni strany zubu) korundovym delicim kotoucem. Zkousel jsem i kotouc "HSS"
ale asi to s nim neumim jelikoz sirka rezu  = tloustka kotouce.
U supercut kotouče je sirka rezu > tkoustka kotouce.

Jinak v nabidce jsou i kotouce na sklovlanite desky viz
http://www.rf-technik.cz/proxxon/proxxon_pily.htm

Horký Aleš napsal(a):

> Lepsi je rezat. Poridil jsem si kotoucovou pilu Proxon
> a rezu si desky na miru jeste pred osvitem. Po vyleptani
> jen srazit hrany pilnikem a je vymalovano.

KS230? Muzete napsat typ kotouce? Nejaky tvrdokov (28011) nebo podobne?
Myslim si, ze standardni ocel by na skle v laminatu asi docela rychle
"odesla"...