OT: lokalizacia, was: Formaty obrazkov, was: Schema AZS-215

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Únor 15 11:15:47 CET 2005

Jan Waclawek napsal(a):

> Tak som si nainstaloval to Inkscape a ono to na mna hovori po slovensky.
> Ja tomu prosim pekne nerozumiem. Ja hladam File/Open a nie nejake
> zalozky a podobne nezmysly.
>
> Prosim vas, neviete, ako vysvetlit tvorcom softwaru (vo vseobecnosti),
> ze jazyk ma byt konfigurovatelna polozka, najlepsie pri instalacii???
>
> Neznasam soft, ktory za mna rozhoduje...

Hustyyyy :-)))))

Vsadim se, ze 99% dalsich by si stezovalo, ze soft mluvi anglicky a neni
"lokalizovany"

No ale prave pro tuto odchylku je mi dotaz sympaticky a proto navedu:

a) mozna jste stahnul a instaloval lokalizovanou verzi

b) treba jste si nevsiml moznosti nastaveni jazyka (at uz pri instalaci
nebo po ni)

c) zkuste se inspirovat treba na http://framasoft.net/article2711.html,
ale muze to byt stara informace

d) jde o free soft, takze je potreba prilozit sam ruku k dilu nebo si
stezovat treba na lamparne

--
Jirka