Formaty obrazkov, was: Schema AZS-215

Lukas Burda burdal1@feld.cvut.cz
Úterý Únor 15 10:15:00 CET 2005

No to je trochu hloupa pripominka ne? Ja jsem si treba precetl hned na
prvni strance "This specification defines the features and syntax for
Scalable Vector Graphics (SVG) Version 1.1, a modularized language for
describing two-dimensional vector and mixed vector/raster graphics in
XML." O tom, ze pokud nekliknete jako trouba na author list, ale treba
na kapitolu "1 Introduction" se dozvite v prvnich radkach daleko vic,
se snad ani nebudu zminovat.

Lukas Burda