Formaty obrazkov, was: Schema AZS-215

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Únor 15 09:03:25 CET 2005

> No, ono je to tak, ze ten Google (nebo Jyxo) Vam vyhodi ty uplne
> nejrelevantnejsi odkazy hned na prvnich mistech, a to na zadani pouhe
> zkratky SVG...

Ale to ja VIEM a tu skratku som aj zadal, ale nemam chut to vobec citat.

Podobne vacsinu noriem a formatov poznam zo sprostredkovaneho zdroja,
pretoze originaly su casto vysoko necitatelne.

Presnejsie, uz z toho googla mi je jasne, co to je a ani som dalej nesiel.

Ale mozno to niekomu pomoze naznacit v par riadkoch; zapamata si to a
potom to pripadne pouzije.

K vseobecnemu sireniu vzdelania (v najsirsom slova zmysle), ku ktoremu
ste sa prihlasili, patri aj jeho spristupnenie.

wek