misto Log.An. bezkontaktni spinac :)

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Pondělí Únor 14 19:17:40 CET 2005

1) s tim portem bych byl opatrný, nejsem si jist, zda 100R stačí.
Budete-li mít smůlu, tak by pin LPT portu mohl dávat 5V/100R=50mA, což
nemusí vydržet. Pokud je to na motherboardu tak by to bylo drahé.
2) napájet zařízení z LPT portu mi nepřipadá zrovna štastné. Tim že máte
nepřípojené vstupy 74HC245, tak nejspíš reaguje na vaše přiblížení ruky.
Tim se změní její odběr a napájecí napětí se změní, LED změní svit.
Zkuste změřit napájecí proud a napětí.

Budte opatrný, pokud si to dobře pamatuji tak u LPT portu se udává max
odběr do 10mA na pinu!

Radek

On