GM a prohlaseni o shode obecne - bylo: Pajecka z Lidlu.

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Únor 14 12:00:32 CET 2005

> Od: "Radek Benedikt" <benedikt@login.cz>
>
> Mam tu problem, resil nekdo problem kompletace zarizeni z dilu a nasledny
> prodej ? Konkretne mi jde o zakazkovou vyrobu pocitacu, vsechny dily maji
> CE,....

Pocitace se dneska delaji tak, ze jsou urcite typove rady, na ktere jsou (predpokladam) nejake ty typove zkousky a certifikaty jsou vystavene na tu konkretni radu. Takze i kdyz je tam neco trochu zmenenyho (graficka karta, velikost RAM, pripadne pridana nejaka dalsi karta jako TV tuner apod.), je to porad ta sama rada.

My napriklad vyrabime rozvadece a mame tri typy, na ktere byly delane nejake ty typove zkousky a vsechno, co vyrobime je proste rozvadec jednoho z tech typu s tim, ze kazdy typ ma vlastni formular na prohlaseni o shode (cili mame tri ruzne formulare).

P.K.