Printed - zkusenosti

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pondělí Únor 14 11:45:13 CET 2005

Jsou docela drazi, Cemebo vychazi lepe.
Jedna DPS z 204Ks zkrat. Desky byly elektricky testovane....
Michal
----- Original Message -----
From: "Miloslav Kazda" <miloslav.kazda@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, February 13, 2005 6:22 PM
Subject: Re: Printed - zkusenosti

No mam taky nejake zkusenosti. Na jednoduche desky OK. Ale stalo se
mi, ze jsem nechal delat vetsi mnozstvi a nekolik desek melo zkraty
mezi vodicem a rozlitou medi a to jsem to nechal elektricky testovat.
Bohuzel jsem to objevil az po osazeni a tudiz neni moc sance na
reklamace. Ale jednoduche desky tam nechavam delat klidne. Vsechno
delam pres webove rozhrani pomerne bez problemu.
Ale vic nez dve vrstvy bych tam asi nedal. To jsem udelal jednou a
nejak to nebylo podle mych predstav. Po osazeni 4 desek jedna deska
fungovala jen za studena po ohrati zacla blbnout. Nekde tam je
studenak a nevim kde. Nastesti to byl jen prototyp a serie vyrobena
jinde to nedela.

BTW jedna osazovaci firma odmita osazovat desky vyrobene u printedu,
nevim proc a ani po tom nepatram. Na seriovou vyrobu pouzivam jineho
vyrobce desek.

Miloslav Kazda