doporucte firmu na vyvoj PCI karty

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pondělí Únor 14 11:21:05 CET 2005

At 10:37 14.2.2005 +0100, martin.kadlecek@email.cz wrote:

>v pracovnich vecech (rozumej komercnich) s nim nebyl zadny problem

Tak to mate stesti, ja ho nemel, a to mluvim o ciste pracovnich vecech. A
nejsem ani nahodou sam, kdo ma podobne zkusenosti...

>co se tyka pana Libora Kavana tak prave mejluju do materske firmy zda se
pripojime k reseni prolemu
>pripada mi na jeho jednani velmi nekorektni ale obraz sve firmy si kazdy
buduje

Me neprijde nekorektni upozornit na firmu, se kterou melo plno lidi problemy
a to tak, ze znacne. Usetri to komplikace dalsim lidem.

>sam pokud nedokaze oddelit osobni spory od prace a ventilovat je vsude kde
muze je to spise na politovani nebo spise na reseni pravni cestou

Jak vite, jestli se jedna o osobni nebo pracovni spory?

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz