Schema AZS-215

turby@chips.cz turby@chips.cz
Pondělí Únor 14 10:40:13 CET 2005

Zdravim,

 problem mohou byt ty jemne cary jak pisete. Vetsinou je to vazme taky
 pokud jsou uzzsi nez je limit v pixlech pro "prach a skrabance". Ale
 chce to zkusit a pripadne postup nekoliktrat zopakovat s jemnejsim
 nastavenim a nejdorsi "dubky" proste vyretusovat rucne. Nic neni
 dokonale :o)

--
 turby@chips.cz