doporucte firmu na vyvoj PCI karty

martin.kadlecek@email.cz martin.kadlecek@email.cz
Pondělí Únor 14 10:37:03 CET 2005

Na doporuceni Davida Kucery jsem se prihlasil do tehle konference
zjistuji ze se zase odhlasim

na jednoduchy dotaz o kontakt na firmu, mi tady zacne kupa lidi okamzite nabizet jine reseni, aniz by znala cely problem to pominu mozna se asi v praci nudi a nemaji nic lepsiho na praci nebo je k tomu vede jiny duvod nezkoumam to nezajima me to

pro ty hloupejsi firma ktera delala predchozi vyvoj a vyrobu PCI karet
byla firma CYBERTEX CZ, s.r.o.
po dotazu minuly tyden mi sdelila ze momentalne nemuze memu pozadavku vyhovet z casovych duvodu
co se tyka odvedene prace na predchozich projektech tak probehla vzdy bez problemu predem dohodnuty termin byl splnen a zatim zadna karta nemela zadny problem
ano drobne komplkace se nasly jako ze karty uz byly nainstalovane
2 tydny a ja jeste nemel v ruce fakturu za praci na vyvoji (dle jeho vyjadeni kteremu verim mi sdelil ze prave probiha testovani tri SW pro ucetnictvi a jeste nevi ktery SW nakonec vyhraje :) nebo ze jeho maturitova nemcina nestala a bohuzel nestoji porad za nic
co se tyka osobnich skusenosti znam Davida Kuceru uz z let kdy jeste pusobil
jako vedouci servisu
pote sem tam neco udelal jako soukroma osoba
v pracovnich vecech (rozumej komercnich) s nim nebyl zadny problem
ano co se tyka osobnich veci tak je podstatne horsi na jednu stranu to chapu firma musi z neceho zit a tudiz vydelavat a ostatni jde stranou na druhou to nemel slibovat ale to uz je jeho problem ktery se s nim bohuzel ponese jeste dlouho
me take naposledy slibil rozchodit CDMA na linuxu (obe dcery uz to maji davno)
jeste jedno si neodpustim mam dve dcery obe pracuji ve firme :-((((
takze si dovedete prestavit me obavy kdyz s nim jely obe jako prekladatelky na jednani do materske firmy (ted uz me nechcou sebou brat)

co se tyka pana Libora Kavana tak prave mejluju do materske firmy zda se pripojime k reseni prolemu
pripada mi na jeho jednani velmi nekorektni ale obraz sve firmy si kazdy buduje sam pokud nedokaze oddelit osobni spory od prace a ventilovat je vsude kde muze je to spise na politovani nebo spise na reseni pravni cestou

jinak take dekuji vsem firmam co se mi soukromne ozvali
po mejlovani z D.K. mi byla zasadne doporucena firma z Kladna
a pan S.

S pozdravem
Martin Kadlecek