Schema AZS-215

Pavel pavel_t@centrum.cz
Neděle Únor 13 21:46:50 CET 2005

> Ja jsem to zkusebne vytisknul ( a zalozil) - na te scheme je citelne

Na jake tiskarne?

> naprosto vse. Kulicky na spojich jsou dostatecne velke, takze
> krizeni/nekrizeni vodicu je naprosto rozeznatelne. Navic schema je tak
> primitivni, ze k oprave je to naprosto dostatecny dokument.
> A o to snad slo ne?
> ( teda pocitam ze jste to netisknul zrovna na 9-ti jehlickove tiskarne)

HP LJ 4L 300DPI, standartni driver ve Win2K, tisk z programu Gimp.
Schema je "kropenate", podobne zkusenosti mam v podobnych pripadech i s
HP LJ 6L a jinych programu. Tisk je pekny pokud to poslu barevne do
inkoustovky.

Toto schema ale neni typickym prikladem, mam ovsem kamarada, ktery mi
cas od casu posle opravdu netisknutelne vykresy v JPEGu, bohuzel v jeho
pripade je chyba na strane scaneru, nic se temer neda nastavit, vystup
pouze JPEG a opticke vlastnosti nic moc, uznavam scaner je cca 4 roky
stary a jine ovladace nejsou (nebyly pred casem kdyz je shanel).

Pavel

P.S. Znovu upozornuji, ze jsem nic z toho nemel namireno proti Sase,
ktera sem to schema poslala, podekovani jsem ji napsal jiz v nekterem z
predchozich prispevku a koneckoncu jsme si to "vyridili" i soukrome pres
ICQ :-)