Schema AZS-215

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Neděle Únor 13 21:17:04 CET 2005

Presne tak, o to schema jsem pozadal ja a moc za ne Sase dekuju - nebudu
muset vyhodit ac stary, tak celkem slusny pristroj. Zaslanim schematu mne
usetrila minimalne pul hodiny (ale dost mozna taky pul dne) hledani zavady.

Ze na to neni JPG nejvhodnejsi me samozrejme take napadlo, ale urcite
nemohu chtit po nekom, kdo je ochotny a venuje mi par minut casu, aby
jeste neco konvertoval (navic kdyz uz to schema jednou v JPG je...).
Kdybych takove schema poslal jako dotaz a nedejboze jeste dal
jako prilohu do konve, tak je to samozrejme o necem jinem.

Jinak rozumny cernobily tisk je mozny i na me obstarozni HPDJ520
(spis zemedelsky nez kancelarsky stroj), proste to schema prectu.
Vztekal bych se kdyby to schema melo nad cca 75MB a to sedim
na pomale ADSL...

Jeste jednou diky
Ivos

----- Original Message -----
From: "Jan Kral" <kral@fortech.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, February 13, 2005 8:26 PM
Subject: RE: Schema AZS-215

Treba to Jirka a podobni mysli tak, ze kdyz nekdo bude chtit schema
cehokoliv, tak dotycny, ktery to bude mit se nejdrive zepta co ze by za
format tazajicimu nejlip vyhovoval, do nej to prekonvertuje a kdyz nepujde
zkonvertovat tak nejlip rucne prekresli :-))
Skutecne si nekdo myslite, ze tohle pro vas bude kdokoilv delat? Zkousejte
cepovat toho, kdo posle v nevhodnem formatu schema s zadosti o pomoc, ale ne
toho kdo tu pomoc poskytuje a ve vetsine pripadu to je tak, ze pozadovane ma
jiz v archivu.

S pozdravem JK