Schema AZS-215

Honza jan.kuba@seznam.cz
Neděle Únor 13 20:52:46 CET 2005

Mily Jirko - kdybys stal vedle me, ver tomu, ze Ti normalne jednu natahnu!
 Vis vubec odkud ten obrazek pochazí? Nevis! Ten dotycny(a) ho mozna tak
od nekoho dostal(a) a ulozil si mezi ostatni smeti do PC
tak co se v tech formatech furt vrtas? Vsichni tu ma urcite cas se
zabyvat formatama grafiky vhodnymi pro vyuziti sirokou
verejnosti...navic dotycny by treba konverzi  do "vhodneho" neco jeste
pokazil, tak to povesil jak to lezi a bezi no. Tim urcite nic nezkazil!
Navic pevne verim, ze 1 tazatel co schema shanel je nadmiru spokojeny a
kdyby nebyla jina moznost, nepohrdnul by ani schemou na  derne pasce.

Fakt nechapu Tvoji poznamku :-((