Schema AZS-215

Jan Kral kral@fortech.cz
Neděle Únor 13 20:26:27 CET 2005

Treba to Jirka a podobni mysli tak, ze kdyz nekdo bude chtit schema cehokoliv, tak dotycny, ktery to bude mit se nejdrive zepta co ze by za format tazajicimu nejlip vyhovoval, do nej to prekonvertuje a kdyz nepujde zkonvertovat tak nejlip rucne prekresli :-))
Skutecne si nekdo myslite, ze tohle pro vas bude kdokoilv delat? Zkousejte cepovat toho, kdo posle v nevhodnem formatu schema s zadosti o pomoc, ale ne toho kdo tu pomoc poskytuje a ve vetsine pripadu to je tak, ze pozadovane ma jiz v archivu.

S pozdravem JK