Schema AZS-215

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Neděle Únor 13 20:16:00 CET 2005

Pravidla ? Nějak jsem je asi přehlídla. Škoda, moje smůla-

Můžete mi je prosím, zopakovat ? A pro ostatní lamy ?  :-)

Prostě tabulku:

JPG - FOTKY
BMP - nadraka
GIF -  to a to ?

Byla bych moc zauzlovaná :-)  V archivu je toho tak moc že to je
neprojitelné (skoro).

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Jirka wrote:

>Nejde o valky a flamewary, nybrz o elementarni pravidla. Asi tak, jako
>ze akumulator nenabijim obracene polovany. No a jestli tim "zadnym
>vysledkem" myslite svoje pocinani, byt Vami, zkusil bych se zamyslet...
>
>Jinak v tomto konkretnim pripade vcelku akceptuju argument "dostala jsem
>to tak", nicmene jde o princip a treba o to, ze byste onu informaci
>mohla presmerovat ke zdroji, aby to priste udelal jinak a lepe.
>Mimochodem i tak se eliminuje vohnoutismus.

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0506-1, 11.02.2005
Testovano: 13.2.2005 20:16:03