Printed - zkusenosti

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Únor 13 18:51:13 CET 2005

Moje zkusenosti:
Pragoboard, kvalita dobra, termin dobry, neumerne vysoka cena. Zprostredkovana
zkusenost - zkraty na deskach.

MEV - kvalita dobra, termin dobry, cena dobra, ovsem nikdy nevim cenu predem,
coz me celkem stve.

Semach - jednorazova zkusenost - spatna kvalita, termin naprosto sileny (4
mesice jsem cekal na 3 desky) cena "odpovidajici". Bylo to ale pred peti
lety, takze by nebylo spravne delat z toho zavery.

Jakub