Printed - zkusenosti

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Neděle Únor 13 18:17:51 CET 2005

Taky si desky davam delat do Melnika a nekdy to tam u Kucery nechavam i
osazovat. Ten jejich e-obchod nepouzivam. Kdyz to na me chtelo vedet rozmery
desky a necham si delat neco z hooodne stare predlohy, ktera se u nich v
pocitaci leta vali a navic jsem ji kreslil v programu, ktery leta
nepouzivam, vzdal jsem to a napsal jsem jim do mailu jen nazev a pocet kusu.
Kdyz mam neco noveho, v priloze poslu data. Zadne telefonovani neni potreba,
data v Gerbru a vrtani Excellon umim ve Formice vytvorit tak, aby to
spolehlive precetli. Pro jednoduche jednostranne desky bez masky v kusovem
mnozstvi se ale Melnik nevyplati, to dela v Praze pan Kohout
http://www.volny.cz/plspoj/ Taky jsem pred casem zkousel Semach, ale tam
byly vzdycky problemy s dodaci lhutou a cena byla nakonec jina, nez mi vyslo
podle jejich ceniku. Mozna se to ale zlepsilo. Pro jednostranne desky s
maskou me podle ceny nadchla firma http://www.marpos.cz , jenze: u rohovych
znacek ve Formice nevedeli, podle ktere cary to maji strihat, odolnost masky
byla mensi nez z Melnika a nektere dirky byly maskou zaplacnute. To za tu
nizsi cenu opravdu nestalo.
Andel

 Ve vetsim mnozstvi a u oboustrannych desek vysel printed levneji.
----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <buchta@compelson.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, February 13, 2005 5:25 PM
Subject: Printed - zkusenosti

Zdravim,
Koukal jsem po dlouhe dobe na stranky firmy, zaujal mne interaktivni cenik a
e-obchod.
Jake mate zkusenosti, skutecne staci se zaregistrovat, vyplnit objednavku,
pridat gerber data a tesit se za tyden treba na 2ks desek na prototyp?
(zjistil jsem ze asi cena 1ks = 2ks, coz je celkem logicke)
Vypada to, ze dle obchodnich podminek chybi faze overeni podkladu. Jde to
nejak?
Dik za reference, desky delam jen obcas a mam s tim hromadu telefonatu, toto
vypada zajimave, i cena vychazi dost priznive...