konektory

Pavel pavel_t@centrum.cz
Neděle Únor 13 17:25:16 CET 2005

> Naprosto nevhodne na venkovni pouziti a vetsi proudove zatizeni. Desne

Jak jsem psal, proud jsme zkousel jen par mA.

> tomu oxiduji kontakty a zateka do nich.

Tak to mam ponekud opacnou zkusenost, ty z GM po cca 8mi mesicich
provozu ve vlhku ale celkem stabilni teplote byly korozi (nejen
kontatky) netknute. S vodotesnosti nevim, tady to nebylo pozadavkem,
panel byl jen panel, ze samotneho zarizeni (resp. tech zarizeni bylo
vice) vedly na nej kabely pres vodotesne pruchodky. Jednalo se o nejake
docasne reseni, delal to kamarad a moc podrobnosti neznam.

> I tak diky za snahu.

Neni zac, rado se stalo. Pak krome originalu, me napadaji ruzni
dodavatele jako treba RS Components, Farnell apod. Urcite neco sezenete
ale tam uz se cena bude blizit tem 500kc, nicmene zkuste se alespon
mrknout, treba neco najdete.

Pavel