fotodesky

Rt jr@siliconbrain.biz
Neděle Únor 13 17:02:39 CET 2005

> No mne spise stve ze je to uz druha takova serie v posledni dobe,ale je
> pravda ze naposled jsem to nebyl reklamovat.
> Jak tak koukam na ty kraje tak to vypada ze ty desky jsou odrezky z nejakych
> vetsich rozmeru.Nevite kde by se daly takove vetsi rozmery sehnat.Nastrihat
> uz to problem mit nebudu.
> Uz me stve porad osvetlovat a vyvolavat a vyhazovat kvuli tomu ze je to
> krajni kus a pred pouzitim to neni videt.Kdyby to byl velky format tak kraje
> ostrihnu zahodim a jeto.Tak je mi lito vyhazovat tretinu desky kvuli
> predpokladanemu spatnemu kryti fotorezistu.

Pokusim se najit adresu vyrobce desek ktery dodava do GM. Ale pod 100
kusu v jedne objednavce se s vami asi nebude bavit...

Ale s temi okraji nevim, nevim. Beru obcas i par kousku desek 150 x 550
a zadne problemy u okraju jsem nepozoroval. Zato kdyz ovrstvene desky
striham na mensi format na pakovych nuzkach, jsou asi 10 mm od okraje
nepouzitelne - lak popraska.
--
Rt